wtorek, 30 października 2012

Pseudoświnia i śmierć według Monty Pythona

***


For life is quite absurd
And death's the final word
You must always face the curtain with a bow.
Forget about your sin - give the audience a grin
Enjoy it - it's your last chance anyhow.
So always look on the bright side of death
Just before you draw your terminal breath
Life's a piece of shit
When you look at it
Life's a laugh and death's a joke, it's true.
You'll see it's all a show
Keep 'em laughing as you go
Just remember that the last laugh is on you






And...always look on the bright side of life...
Always look on the light side of life...


14 komentarzy:

  1. z kolorową chustką wokół szyi, w ten szary poranek, dzielnie śpiewam i ja: always look on the bright side of life

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w szare popołudnie: takowoż!

      Usuń
    2. pozdrów ode mnie krasnale xxx

      Usuń
    3. pozdrowiłam. a dodatkowo, także w Twoim imieniu, czule dotknęłam białą kropeczkę na czerwonym kapelusiku muchomora

      Usuń
  2. tak, tak, choć nie zawsze się da, czasem ciemna strona mocy bywa jednak silniejsza. ale nie dajemy się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. walczymy. bo inaczej, jak to ludzie mówią, umarł w butach. gdy byłam dzieckiem, myślałam, że to jest jedno słowo: umarwbutach.

      Usuń
  3. no właśnie- ten kawałek czegoś.

    OdpowiedzUsuń
  4. znam ten kawałek monty pythona. Scena z krzyżami.
    jedna z moich ulubionych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hymn fanów Montiego!
      wahałam się nad zamieszczeniem sceny z krzyżami, ale... czy posłuchałaś, co nad grobem Przyjaciela mówi John Cleese? myślę, że jest to ceremonia pogrzebowa całkiem w stylu Chustki :) serdecznie zachęcam wszystkich.
      miłego rzeźbienia w dyniach.

      Usuń
    2. ale się wyfazowali! o jacie

      Usuń