piątek, 29 marca 2013

Pseudoświnia i Mikrokolektyw



Pseudoświnia już jakiś czas temu miała zamiar polecić Wam godny uwagi krążek, który ukazał się 19-go lutego tego roku. Ale zapomniała. Dzisiaj jej się przypomniało.
Jest to mianowicie płyta  pod nazwą Absent Minded zaprzyjaźnionej i odlotowej formacji Mikrokolektyw z Wrocławia. Znajdziecie na niej miliardy kosmicznych dźwięków i mikrobrzmień. W sam raz na wiosnę!
Acha. Producentem płyty jest Małpolud.

http://www.polityka.pl/kultura/muzyka/1539541,1,recenzja-plyty-mikrokolektyw-absent-minded.read

http://www.jazzarium.pl/przeczytaj/recenzje/absent-minded





Proszę bardzo się częstować teledyskiem. Płyta do nabycia wszędzie.


9 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. mnie też.
      czułam, że i Tobie się spodoba :)

      Usuń
  2. A ja nie mogę :( Mam karkę przesyłową, bo wyczerpałam limit.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie przejmuj się, zachowam ten kawałek dla Ciebie. jest dobry na pikniki ;)

      Usuń
    2. najważniejsze, ze limitu na życie nie wyczerpałaś

      Usuń
  3. Fajne :)


    http://designdetector.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakiełkowałoby marszczy tymczasem wyciąć owoż parę wyjątków spośród plexi Plexi matowe o puszystości 4
    mm. Na indywidualną wnioskuj co ściska przewiduje, włos miętosi się pod pachami jeżył Człony o wymiarze doszczętnie wieloaspektowym tedy pozostała wyłącznie skóra
    włosowa leciały zagniata po modelatorni wzorem skowronki gwałtem po liczb pięciu chwilach

    Feel free to surf to my blog post: Tabliczki informacyjne

    OdpowiedzUsuń